Monday, May 28, 2012

Peluang perniagaan

Perkara diatas sinonim dengan kehidupan orang bandar macam saya ni. Di mana-mana saja saya pergi pasti ade yang mengutarakan topik diatas. Pendek kata bukan senang untuk mengharungi pancaroba hidup yang penuh berliku , nak-nak lagi di zaman cyber yang menginginkan kepantasan dalam merebut peluang dan ruang. Di sini saya ingin membuka peluang perniagaan kepada rakan taulan sekalian. Bak orang kata cari makan sama-sama. Persoalan ke-2 modal mengenai modal... saya tidak mahu menetapkan modal kerana itu akan membebankan bagi setengah pihak dari memulakan perniagaan. Saya akan menggunakan pendekatan secara "Order based" , ada order baru submit untuk payment. tetapi ada syarat... yakni perlu submit order minima 5 botol untuk setiap transaksi. Dan kadar bayaran pos akan ditanggung pihak yang membuat pesanan ( bagi yang luar dari KL) dalam KL kita ada option untuk buat COD (Cash On Delivery). Tentang kos atau margin boleylah diutarakan ke alamat email saya @ sharilbob@gmail.com (cuba sebaik mungkin untuk membalas, memandangkan 24 hours smart phone di tangan :P ) Berkenaan senarai barang boleh lihat di sini --- > Link

JGN LEPASKAN PELUANG INI!!

SESUNGGUHNYA 9/10 KEUNTUNGAN ITU DTGNYA DRPD PERNIAGAAN. HUBUNGI/EMAIL SAYA UTK MAKLUMAT LANJUT ATAU MAHUKAN TEMPAHAN.

No comments: